Dag 10 wandelen in het Nationaal park Doi Inthanon - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Evelyn Krikke - WaarBenJij.nu Dag 10 wandelen in het Nationaal park Doi Inthanon - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Evelyn Krikke - WaarBenJij.nu

Dag 10 wandelen in het Nationaal park Doi Inthanon

Blijf op de hoogte en volg Evelyn

16 Mei 2016 | Thailand, Chang Klan

Zo dat was me toch een dagje. Vanmorgen weer lekker op tijd vertrokken om te gaan wandelen in de jungle. Eerst koffie gedronken bij de grote waterval die nu vanwege de droogte 3 keer kleiner is als in andere maaanden. Prachtig. Even later werden we naar een pad in het bos gebracht. Gelijk klimmen en met een bamboestok als extra steuntje verder gelopen. Bamboebruggetjes, paadjes van 40 cm breed en een soort laddertjes van bamboe waar je over moest lopen bracht ons op de mooiste plekjes. Rijstvelden, de tigerbalsem boom. Nou, ja dit is eigenlijk niet te beschrijven. Voor degenen die mij goed kennen dit was een overwinning. geen gepiep, geen angst gewoon enorm genoten en alles gedaan. wat heerlijk. trots en voldaan bij het eindpunt aangekomen een welverdiend kop koffie gedronken. De busjes brachten ons bij het lunchadres en ook nu weer was het eten erg lekker. Op de terugweg zijn we nog even gestopt bij een marktje in noten en gedroogte en gesuikerde vruchten. Toen nog even slapen in de bus voor we weer in ons hotel aankwamen.

Vanavond natuurlijk weer even de markt over en lekker eten. Morgen Fietsen en op avond in de nachttrein terug naar Bangkok.