Voorbereidingen treffen - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Evelyn Krikke - WaarBenJij.nu Voorbereidingen treffen - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Evelyn Krikke - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen treffen

Door: Evelyn

Blijf op de hoogte en volg Evelyn

01 Mei 2016 | Nederland, Leeuwarden

Goedemorgen,

De reis komt al dichterbij. Dat betekent voor mij, zorgen dat mijn voorbereidingen getroffen zijn. Zo heb ik vorige week een nieuwe koffer gekocht. Tussen maatje. Het is een mooie rode Samsonite geworden. Ook gelijk een Paspoort cover bij de ANWB gehaald, Deet muggenprotectie gehaald, nieuwe nagellak gekocht. Ik mag wel een beetje netjes Thailand bezoeken niet waar? Boekjes gekocht over Thailand en een boekje wat en hoe Thais. hihi dat heb ik direct bij Lisette gebracht. Die is daar goed in en vindt het ook leuk. Kan ik het in het vliegtuig van haar leren. Ik weet al hoe ik me kan voorstellen. Pomme Jus Evelyn. Foenetisch natuurlijk maar dit waren van die grappige woorden in combinatie dat je het wel onthoud. ;) Donderdag de bestelde kleding gepast en alvast klaargelegd bij de koffer. Jurkjes en een vestje.
Goed gister nog 2 nek kussentjes gehaald en een waterbeschermhoes voor mijn tabblad. Vanmorgen mijn tabblad gelijk aan de lader gezet met mijn E-reader. Dat komt wel goed. Nu nog de tickets uitprinten. Net als bij velen is dan bij mij de inkt op en mag ik zo eerst een nieuw inktpatroon gaan halen. Pff, dat vindt ik nu jammer van die 40,00 euro. Maar goed zonder ticket kom ik nergens.

Leuk om te vertellen is dat ik met Lisette ga. We hebben er veel zin in. Mooie rondreis en we hebben al besloten veel excursies te gaan doen. Onder andere kookworkshops en Thaise massage. Ja, ja, we gaan zeker cultuur snuiven maar de ontspanning en lekker eten is wel heel erg lekker in de vakantie niet waar?

Voor nu even genoeg.

See you.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelyn

Actief sinds 01 Mei 2016
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 10258

Voorgaande reizen:

25 September 2019 - 02 Oktober 2019

Corfu, Griekenland

18 Mei 2018 - 03 Juni 2018

Marokko 2018

07 Mei 2016 - 21 Mei 2016

Mijn eerste lange reis, Thailand

Landen bezocht: