Dag 5 Thailand - Reisverslag uit Ban Nam Lat Wang Sang, Thailand van Evelyn Krikke - WaarBenJij.nu Dag 5 Thailand - Reisverslag uit Ban Nam Lat Wang Sang, Thailand van Evelyn Krikke - WaarBenJij.nu

Dag 5 Thailand

Blijf op de hoogte en volg Evelyn

01 Januari 1970 | Thailand, Ban Nam Lat Wang Sang

Vanmorgen vroeg opgestaan. 7:00 uur. Na het lekkere ontbijt de bus in. Op weg naar Pachanalok Onderweg weer mooie Boeddhistische tempels bekeken. Aangekomen in Pachanalok een uur om op te frissen en met de Samlok naar de markt. Samlok is de fietstaxi. We zijn naar de markt geweest. Op de marktnhebben we kennis gemaakt met gefrituurde insekten. Ik heb een meelworm en een zijdeworm gegeten. Het is wat je vaker hoort net een knapperig zoutje. Verder doorgelopen naar een buiten restaurant je. Ze hebben daar een restaurantje aan de overkant van de weg erbij gekocht. Omdat de kok aan de ene kant tpaat gooit hij hetveten vanuit de wok door de lucht naar de overkant. Natuurlijk is daar met het toerisme een show van gemaakt. Lisette kreeg een rood rokje over haar broek heen een topje aan en mocht het eten vangen op een soort steiger. Super leuk met muziek begeleid en natuurlijk vingbze het eten prima.
De fietstaxi's stonden aan de andere kant van de markt alweer klaar om ons naar ons restaurant aan de waterkant te brengen. Dwars door de stad en door rood licht best een hele ervaring. Het eten was weer heerlijk. De karaoke installatie stond al klaar. Het was gezellig en we zijn weer veilig met de fiets taxi naar het hotel gekomen. Nog een afzakkertje in de lobby met een deel Van de groep voor getbslapen gaan en de dag was voorbij. Morgen lange dag in de bus.