Goede vlucht - Reisverslag uit Godown, Thailand van Evelyn Krikke - WaarBenJij.nu Goede vlucht - Reisverslag uit Godown, Thailand van Evelyn Krikke - WaarBenJij.nu

Goede vlucht

Blijf op de hoogte en volg Evelyn

08 Mei 2016 | Thailand, Godown

Zo, wij zijn veilig aangekomen in Bangkok. Prima vlucht gehad. Verrast door 2 stewardessen met een Moederdag cadeautje van Lisette. Chocodrops van Belgische chocolade. Zo lief, met een briefje van de crew. Ik heb een film gezien en een beetje geslapen. De uren gingen toch vlot voorbij.
Nu in het Ibis hotel in Bangkok wachten tot we met de bus een stadstour gaan maken. Net vers water gekocht. Het is hier heel heet. Hitte golf. Nou, ja. We hebben de tijd en net gehoord dat er in het hotel over een paar dagen de was gedaan kan worden door de wasvrouw. Hihi, dus als alles vies is kan ik dan weer fris verder. Excursies al beslist. Kom ik later op terug. Vanavond in ieder geval de diner cruise.

• 08 Mei 2016 - 13:53

Karin Krikke:

Erg leuk om zo jullie reis te volgen. Zal het ook vanmiddag aan mama laten zien.